Info a telefonické objednávky od 8:00 do 16:00 hodin na čísle +420 377 429 869
paypal
Q12 1938

Model Q12 byl navržen jako další pokračování našeho elektrovětroně Q11.
 
Křídlo je opatřeno sérií profilů  AG 40, 41, 42, 43 které navrhnul prof. Drela. Stejné profily jsou použity na známém modelu Supra.
Model je trochu pomalejší, než typ Q11, na jehož křídle jsou použity házedlové profily.
Řízení modelu Q12 je snadnější, což může být pro řadu pilotů výhodou.
Křídlo má dvojité vzepětí, křidélka jsou až do konce křídla.
 
S výjímkou křídla jsou všechny díly totožné s díly typu Q11.

Laminátová konstrukce křídla vyniká vysokou tuhostí a tvarovou stálostí. To umožňilo výrazně zvýšit štíhlost křídla. Brzdy a křidélka, jsou tvarově stálá, nekroutí se.
Se štíhlostí jsme se tak dostali na úroveň volných modelů i např. moderních modelů F5B.
Každá polovina křídla je zhotovena jako jeden kus. Vzepětí je zhotoveno ohybem křídla při laminování. Tím bylo dosaženo maximální pevnosti při nejmenší hmotnosti.

Zadní část trupu je tvořena standartní trubkou sklo/uhlík. Je dost dlouhá, opět ve shodě se současným trendem.

Kormidla jsou zhotovena stejnou technologií jako křídlo.

Táhla kormidel jsou velmi lehká, uhlíková, s několika průchodkami z bílé plastové trubky.

Gondola je použitelná pro velkou škálu pohonných jednotek, od nejmenších "stříďáků" až po motory s převodovkou.

Specifikace
Rozpětí 2000 mm
Délka 1210 mm
Hmotnost prázdná od 310 gramů
Hmotnost s doporučeným vybavením od 530 gramů
Profily křídla AG 40, 41, 42, 43


Doporučené vybavení pro kategorii RCEK:

Manuál

    Horejsi
    Copyright © 2010 Hořejší s.r.o.
    design by
    Valid XHTML 1.0 Transitional Valid CSS