Regulátor pro bezkartáčkové ("střídavé") motory.
Jmenovitý trvalý proud 45A, hmotnost 38 gramů.
- Rozměry 34,5 x 33 x 15,5 mm
- Hmotnost cca 38 g (bez kablíků a kondenzátoru)
- Špičkový proud 300A
- Trvalý proud 45A
- Odpor 0,0008Ohm
- Vstupní napětí 4,8V až 8,4V (LiPo 2S, 4-6 NiMH)
- BEC: 6V, 2A
- Motory 10,5T a více, senzorové a bezsenzorové

Návod k použití je tady.
Přehled specifikací regulátorů T&F pro auta je tady.
Regulátor je možno programovat plynovou pákou nebo s daleko větším komfortem pomocí počítače, propojkou USB pro XC V2. Regulátor musí být napájen, vypínač v poloze "zapnuto".
V počítači musí být předem instalován program. Ten je možno stáhnout tady>.
Program je ve formátu ZIP, před spuštěním je třeba soubor rozbalit. Vznikne soubor s koncovkou EXE, který se běžným způsobem spustí.
Program je možno otevřít i bez propojky s regulátorem. Tak je dobře vidět, jaké jsou možnosti programování regulátoru.
Vlastnosti
Hardware
• Technologie ICE Core
• Nové výkonové tranzistory s nízkým odporem
• Control Module Overhead
• Super mini rozměry
• Ochrana proti přehřátí
• Programovací tlačítko
• Možnost připojení dmychadla
Software
• Podpora pravidel Sport
• D2RP Tech - možnost využít profily Dualsky
• AutoCell Tech
• Možnost rychlého restartu
• Jednoduché nastavení
• Podpora propojky Dualsky USB LINK
|
Specifikace:
Rozměry: |
34.5 x 33 x 15.5mm
|
Hmotnost: |
38g |
Jmenovitý trvalý proud: |
45A |
Špičkový proud: |
300A |
Odpor: |
0.0008 Ohm |
Baterie: |
Up to 3S LiPo, 4-10 NiMH |
B.E.C.: |
6V, 2A Linear |
Se senzorem: |
Ano |
Bez senzoru: |
Ano |
Kondenzátor: |
Vhodná kapacita, vysoké napětí (16V) |
Propojka pro větrák: |
Ano |
Celokovové pouzdro: |
Ne |
Programování: |
Key & USB LINK |
Indikační diody LED: |
2 |
D2RP: |
Ne |
Sportman: |
Ne |
Reverzování: |
Ano |
Možnost upgrade: |
Ano |
Tepelná ochrana: |
Ano |
Kabely: |
16AWG |
Terminály pro kabely: |
Ne |
Konektory Bat/Motor: |
DC3A/DB3F |
Motor:
|
10.5T a více
|
Vhodné modely: |
1:10, 1:8
crawling vehicles
|
Vhodné motory:
|
Motory combo:17.5T, 21.5T
|